Brinner du för service? Har du ett intresse för fastighetsförvaltning? Då kan du vara den vi söker, välkommen att läsa mer nedan.
Om uppdraget
Vi söker nu kundtjänstpersonal till vår kund som är ett kommunalt och dynamiskt fastighetsbolag. Uppdraget är på heltid med start omgående fram till mars. Det finns möjlighet till förlängning. Observera att detta avser en heltidstjänst. Placering är på ljusa och trivsamma kontor i Södertälje. För att passa in ser vi att du delar kundens värdeord: öppen, enkel, personlig och modig.
Dina arbetsuppgifter
I rollen kommer ditt huvudsakliga fokus vara att effektivt och serviceinriktat arbeta med hantering av kundärende rörande uthyrning av lägenheter. I detta ingår en omfattande och daglig kundkontakt där du svarar på frågor och förmedlar information, både via telefon och mail. Vanliga frågor är kring boende, köplatser och besiktningar. Vidare hanterar du även bland annat avtal, olika intyg och bedömningar. Under arbetet hanterar du datasystem som MS Office och Vitec.
För uppdraget söker vi dig som är positiv, stresstålig och har stor ansvarskänsla. Du kommer tillhöra att team där det är viktigt att du också är flexibel och prestigelös. Vidare är det avgörande att du samtidigt är tålmodig och mycket noggrann i utförandet av ditt arbete. Du brinner för service och att hjälpa andra människor samt har ett professionellt förhållningssätt. Om du dessutom är flerspråkig utöver svenska och engelska kan det vara en fördel.
Dina kvalifikationer
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
27-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!