Inaktiv platsannons

Jobba utomlands inom Kundservice på Kreta!

Vill du förverkliga din dröm om att bo och jobba utomlands på Kreta? Flyg och boende ingår! Teleperformance söker nya kundservicemedarbetare året om!

38 - 40 timmar per vecka

Arbetsbeskrivning:

Vad tänker du på när du hör ordet Kreta? Tänker du också på välkända stränder, behaglig temperatur året om och fantastisk gyros i varje gatuhörn? Här finns möjligheten att få flyget och boendet betalt plus jobba utomlands på Kreta inom Kundservice!

Teleperformance arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att utvecklas inom både kundvård, försäljning och ledarskap.

Om tjänsten:

  • Kundservice via inkommande telefonsamtal, mejl och chatt där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden av såväl enkel som komplicerad karaktär
  • Merförsäljning - där du i varje samtal kommer att utföra en behovsanalys samt informera samtliga kunder om pågående kampanjer 
  • Du kommer att arbeta med uppsatta mål där du bland annat blir bedömd på samtalstid, kundnöjdhet och säljmål 
  • Under rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater (vi kommer därmed be om ditt personnummer i vår första kontakt med dig)

För att trivas på Teleperformance: 

Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en lärorik erfarenhet. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling.

Vi söker dig som är trygg i dig själv och inte räds utmaningen att flytta utomlands och arbeta.

 

Vad vi erbjuder:

  • Betald flygbiljett till Kreta, Chania
  • Betalt boende under hela anställningsperioden 
  • 14 månadslöner per år (Du läste rätt! 2 bonuslöner)
  • Bonus och provisionsmöjligheter utöver grundlönen
  • Prisbelönt företag - "Great place to work"
  • Nordisk ledning och Skandinaviska kollegor
  • Klientanpassad utbildning 
  • Personlig utveckling samt utvecklingsmöjligheter inom företaget  
  • Personalaktiviteter, event och ett fantastiskt aktivitetsrum med gym, pingisbord och TV

Vad vi ber om:

  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Är minst 18 år gammal
  • Är flytande i Svenska (tal och skrift) och har goda engelskakunskaper
  • Har grundläggande datorkunskap
  • Är serviceinriktad, professionell och noggrann men även ansvarstagande, målinriktad, stresstålig och tycker om problemlösning
  • Är flexibel, tillgänglig och är redo för att arbeta på Kreta i minst 6 månader

Ansök

Är du den perfekta kandidaten? Eller känner någon som skulle passa perfekt för denna roll? Ta möjligheten och sänd in din ansökan redan idag eller skicka vidare detta jobb!

Publicerad den

19-02-2024

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Annan, Gymnasium, Universitet/Högskolestudier, Yrkesutbildning
Ort
Nationell
Antal timmar per vecka
38 - 40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren), Gap year
Ansvarig för
Kundservice
Typ av jobb
Kontor / Administration , Kundservice / Call center
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Engelska, Svenska

Nationell | Kontor / Administration | Kundservice / Call Center | Jobb för administratörer | Jobb för kundservicemedarbetare | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren) | Gap year | Annan | Gymnasium | Universitet/Högskolestudier | Yrkesutbildning