Vill du vara med på en otroligt spännade resa tillsammans med ett engagerat och drivet team i Social Eatertainment Group? Vi kommer under de närmaste åren ha en stor tillväxt, både med våra befintliga varumärken O´Learys och Harrys, men också med ytterligare varumärken. För att säkerställa att vi når våra mål arbetar vi datadrivet för att ständigt öka lönsamheten hos våra franchisetagare och gästnöjdheten hos våra gäster - detta speglar alla beslut vi tar. Vi söker nu en kollega som ska hjälpa våra franchisetagare att optimera sin lönsamhet genom att säkerställa konceptefterlevnad i våra olika varumärken. Vi letar efter dig som uppskattar att arbeta i tydliga koncept, som är strukturerad och noggrann, och som trivs med att arbeta på resande fot. Vi tror att du har en bakgrund inom kedjedrift och att du är van att arbeta innanför tydliga ramar i ett koncept. Du är noga med detaljer, du är serviceinriktad och du är självgående.
Om tjänsten Rollen är operativ och innebär att man besöker våra enheter för att genomföra audits av hela den operationella verksamheten. Under dessa audits går man igenom alla delar av enheterna och tittar bland annat på de bitar som rör kvalité, service, matsäkerhet och renlighet. Man säkerställer att enheterna drivs i enlighet med de manualer som finns för varje koncept. Detta är en del i vårt arbete för att säkra god lönsammhet hos franchisetagarna. Som Brand Compliance Coordinator kommer du tillhöra Operational Excellence-teamet, men du kommer också ha ett nära samarbete med våra franchisepartners.
I arbetsuppgifterna ingår det att
Egenskaper för att trivas och nå våra uppsatta mål;
Kompetens för att trivas och nå våra uppsatta mål;
Du rapporterar till Head of Operational Excellence och supportkontoret är beläget på Wennergren Center vid Norrtull i Stockholm. Tjänsten kommer innebära mycket resande, både inom Sverige och Europa.
Flexible remote
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!