Inaktiv platsannons

Projektkoordinator till Senab Interior i Göteborg

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Om tjänsten


Projektkoordinator till Senab Interior

Ort/Region: Göteborg

Datum: 2016-08-15

Senab
Senab AB grundades 1975 och är en av Nordens största leverantörer av inredning för offentlig miljö med fokus på kontor, hotell och restaurang. Våra fyra verksamhetsområden är; Interior, Hospitality, Concept och Services. I dag finns Senab på tio orter i Sverige, nio orter i Norge samt i Shanghai med totalt 245 medarbetare. Senab ingår i koncernen Edsbyn Senab AB med en total omsättning om 1,2 MDSEK år 2014. I vårt samarbete med kunder, arkitekter och konsulter bidrar vi med vår unika produktkunskap, leveranssäkerhet och ett ovanligt brett sortiment. Genom vår serviceorganisation kan vi garantera väl genomförda projekt oavsett storleken.

Har du en god kommunikativ förmåga och trivs i en koordinerande roll? SW söker nu en Projektkoordinator till vår kund Senab som arbetar med inredning i kontor och offentliga miljöer. Tjänsten är ett konsultuppdrag på sex månader med mycket goda möjligheter till förlängning efter det. 

Tjänstebeskrivning
I rollen som Projektkoordinator arbetar du tillsammans med säljare och logistikavdelning för att driva kundens inredningsprojekt. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat leveransplanering, ta emot beställningar, administration och koordinering. Det innebär att du har en löpande dialog och kontakt med kunder och leverantörer för att säkerställa att projekten fortlöper enligt överenskommet.  En viktig del i arbetet blir att planera och skapa struktur för att möjliggöra att rätt sak sker i rätt tid.  

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare, alternativt kommer ifrån servicesektorn och nu söker en ny utmaning. Du har god IT-vana och kunskaper i Officepaketet, främst i Excel. Du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat.

Du är en orädd fixare och problemlösare som naturligt håller en hög servicenivå gentemot dina kunder. Du är självgående och har en förmåga att kunna prioritera rätt bland uppgifter utan att tappa helheten.  Vidare är du en duktig relationsbyggare med skinn på näsan och glimten i ögat. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.




Publicerad den

09-04-2025

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)