Har du administrativa erfarenheter och motiveras av god teamkänsla? Är du en lagspelare som vill bli en del av landslaget? Just nu söker vi på Atea i Växjö dig som vill jobba som kundsupport med fokus på retur och reklamation. Atea är en arbetsplats som präglas av medarbetare som brinner för att bygga Sverige med it, medarbetare som vill mer, tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. Vi kallar oss stolt för landslaget i informationsteknologi!
Din roll i laget
Du kommer att bli en del av vårt härliga team i Växjö som arbetar med kundsupport. Våra kunder är både inom den privata och offentliga sektorn. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen vara att arbeta med returer och reklamationer samt administrativa uppgifter såsom registrering och ärendehantering. Du kommer ha daglig dialog med interna och externa parter, slutkunder så väl som kollegor i teamet. Du kommer fungera som förmedlare och som spindeln i nätet. Hos oss erbjuds en utmanande roll där du får använda din problemlösningsförmåga. Uppdraget är långsiktigt och förväntas starta omgående.
Vad söker vi hos dig?
Dina personliga egenskaper är avgörande för att lyckas i rollen som kundsupport och för att trivas hos oss. Vi ser att du är en person med god samarbetsförmåga där du är lyhörd, kommunikativ och drivs av att överträffa kundens förväntingar. Du trivs i administratörsrollen och arbetar strukturerat för att hålla deadlines. Du är driven i ditt arbete, tar egna intatiativ och ansvar över ditt arbete. Vid stressade situationer behåller du lugnet och prioriterar rätt saker. Du är en god lagspelare som trivs i en kultur som präglas av framåtanda, samarbete och humor.
För att lyckas i rollen som administratör ser vi att du har:
Meriterande är:
Vårt erbjudande till dig
Hos oss får du vara med att bidra till ett smartare, effektivare och mer hållbart samhälle. Med fokus på utveckling, laganda och personligt ansvarstagande ser vi till att göra skillnad. Vi uppmuntrar och stöttar varandra, och tar vara på våra individuella förmågor, perspektiv och erfarenheter. Det är därför du är viktig för oss. För att du är du, för att du är nyfiken och för att du vill växa professionellt – och som människa. Tillsammans skapar vi laget som bygger Sverige med it.
På Atea har vi möjlighet till ett hybrid arbetssätt där vi sätter kunden i fokus och arbetar utifrån verksamhetens behov samt våra egna som medarbetare. Det innebär att vi tänker till när vi väljer var vi ska jobba för dagen och tror på att en kombination av arbete hos kund, på kontoret och på distans ökar hållbarheten, effektiviteten och arbetsglädjen.
Ansökan och kontakt
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Filip Fridman, Kundtjänstchef, via eller via +46 470 70 24 66. Med anledning av kommande semesterperiod mellan jul och nyår kan återkoppling på din ansökan eventuellt dröja något längre än vanligt. Men vi hanterar ansökningar löpande så ansök redan idag!
Atea vill vara The Place To Be, den självklara platsen, för alla människor då vi värdesätter och jobbar aktivt med mångfald och inkludering.
Som ett kvalitativt led i vårt sedvanliga rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare.
Välkommen med din ansökan!
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2500 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.
09-11-2023
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!