Inaktiv platsannons

Vikarierande växeltelefonist till Sodexo i Stockholm

Vi är mer än bara en... Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Det vi har gemensamt är våra värderingar; serviceanda, laganda och...

Om tjänsten

Vi är mer än bara en arbetsgivare
Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Det vi har gemensamt är våra värderingar; serviceanda, laganda och utveckling. Med våra tjänster bidrar vi till ökad livskvalitet. Vi uppskattar socialt ansvar och samhällsengagemang. Vi bryr oss helt enkelt om varandra och vårt samhälle, och erbjuder trygghet, tillit och glädje.

Vi söker nu en växeltelefonist som kan starta omgående för ett uppdrag på tre månader med möjlighet till förlängning. Du kommer tillhöra vårt team på supportservice som bl.a. består av reception, konferens samt servicecenter.

Att arbeta hos oss kräver stort personligt engagemang.

Du kommer att svara i telefon, göra beställningar samt andra arbetsuppgifter som är vanligt förekommande inom reception.

Din bakgrund bör vara inom servicebranchen och det är en fördel om du tidigare har arbetat i telefonväxel eftersom detta utgör en stor del av arbetsdagen. Vi arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande. Det är därför viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken samt ser det som en självklar uppgift att skapa en god stämning på arbetsplatsen.

 Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:

  • Hantera växel och telefoni
  • Administrera och registrera besökare och kunder
  • Hantera förfrågningar och beställningar per telefon och e-mail
  • Sköta om konferenslokaler och bokningar

Kvalifikationer/Krav:

  • Uttrycka dig väl i svenska och engelska i ta och skrift
  • Goda kunskaper i växeltelefoni är meriterande
  • Goda kunskaper i Officepaketet med inriktning excel och word

Personliga egenskaper:

  • Du ska vara social och trivas med att vara en knytpunkt för de anställda
  • Du ska ha ett genuint intresse för helhetslösningen kring service/möten
  • Du ska känna det utvecklande att få lösa dagliga problem på egen hand och ständigt vilja göra varje dag bättre för de anställda på kontoret och externa gäster
  • Du ska vara strukturerad och planerande
  • Du har förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens behov
  • Du ska vara positiv och trivas med att arbeta i grupp och mot tydliga mål
  • Du delar våra värderingar

Anställningsform och arbetstider:
Uppdraget är på 100% fördelat måndag - fredag mellan kl. 08.00-17.00

Publicerad den

11-04-2025

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Restaurang
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Restaurang | Deltidsjobb