Inaktiv platsannons

Dagab söker Säljkoordinator i Stockholm

Om tjänsten

Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom bl a Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Vi utvecklar också egna varumärken, bl.a. Garant, Eldorado och Såklart. Vår verksamhet vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur vi agerar mot våra medarbetare. På så sätt ger vi våra kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. 

Med andra ord - hos oss är du med och påverkar det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor, förstå hur viktiga våra medarbetare är för oss. Välkommen du med!
 

Bli en av oss

Affärsområdet Dagab Externa Affärer är marknadsledare inom servicehandeln och leverantör till cirka 4500 butiker. Vi tar hand om sortiment och logistik för kunder inom servicehandel.  Vår kundbas består av trafikbutiker, on-the-go kiosker, kompletteringsbutiker, e-handelsaktörer samt middagskassar. Nu söker vi en Sortimentskoordinator som kan stötta Säljledarteamet med den dagliga administrationen.

Det här får du göra

Som säljkoordinator stöttar du Säljledarna med administrativa och rutinmässiga arbetsuppgifter kopplat till sortiment, kampanj och pris. En självklar del i arbetet är att föra dialog och kommunicera gällande kampanj och sortimentsfrågor med ansvarig säljledare inom respektive kategori och ha en övergripande koll på deadlines och rutiner. 

 

I arbetet ingår bland annat att: 

  • Sätta prognos på nyheter, kampanj och säsongssortiment
  • Sätta rekommenderat konsumentpris till kund
  • Administrera kampanj
  • Ärendehantering av frågor från kund
Det här förväntar vi oss

Du har erfarenhet av administrativt arbete och har god förmåga att leda dig själv i dagligt arbete. Du arbetar strukturerat och lösningsorienterat. Som person är du driven, flexibel och van vid att ha många bollar i luften samt att ta hand om saker som uppkommer med kort varsel. Vi söker dig som trivs med administrativa arbetsuppgifter och att ha nära samarbete i en mindre arbetsgrupp. Slutligen förstår du vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn. Du har grundläggande kunskaper i Excel och är flytande i svenska i både tal och skrift.

Tjänsterna är tillsvidareanställningar med start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Placering är på vårt huvudkontor, Torsplan Stockholm.

Publicerad den

20-12-2024

Extra information

Status
Stängd
Ort
Stockholm
Typ av kontrakt
Deltidsjobb
Typ av jobb
Restaurang, Detaljhandel
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej

Stockholm | Detaljhandel | Restaurang | Deltidsjobb