Inaktiv platsannons

Kundtjänst- och Backofficemedarbetare med kunskap i danska i Göteborg

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Om tjänsten


Kundtjänst- och Backofficemedarbetare med kunskap i danska

Ort/Region: Göteborg

Datum: 2016-11-24

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus.
Läs mer på och gilla oss på !

Brinner du för att ge service och vill arbeta i en bred roll som kundtjänstmedarbetare? SW söker en kundtjänstmedarbetare till vår kund som sitter i fräscha och ljusa lokaler i Göteborg. Företaget är internationellt och deras produkter säljs i över 100 länder i världen. Är du deras nya kollega? 

Tjänstebeskrivning
Du kommer att vara en del av ett trevligt team med som arbetar i en bred tjänst med kundupport-  och backofficearbete gentemot företagets kunder. På företagets kundtjänstavdelning hjälper de kunder från såväl Sverige, Finland, Norge och Danmark där du kommer att arbeta främst mot den danska marknaden. I tjänsten ingår att hantera frågor och order som kommer in via telefon och mail. Dina arbetsuppgifter blir att hjälpa kunderna med deras frågor, ge information om produkten, ta emot beställningar och arbeta med backofficearbeten. Du kommer att sköta kontakten med beställande kunder och vårda relationen till dessa.

Lämplig bakgrund
För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare tror vi att du brinner för service och kundbemötande. Du har tidigare erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter och trivs att arbeta med telefonen som redskap. Du är en van användare av Word, Excel och Outlook. Då du kommer att arbeta mot den danska marknaden, behärskar du danska flytande i tal och skrift. Ytterligare arbetsspråk är svenska och engelska.

 Du tycker om att arbeta lösningsorienterat och drivs av att ge det lilla extra i mötet med kunden såväl som internt till dina kollegor. Du är social, energifylld och har lätt för att samarbeta. Då det är en bred tjänst med många olika arbetsuppgifter kommer din organisatoriska förmåga och din styrka i att prioritera komma väl till användning.  Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, 031-333 54 81 eller på .

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                            






Publicerad den

02-07-2025

Extra information

Status
Stängd
Ort
Göteborg
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb)
Typ av jobb
Kontor / Administration
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Nej
Språk
Svenska

Kontor / Administration | Heltidsjobb (förstajobb)