Inaktiv platsannons

Svensktalande kundservicemedarbetare i Sliema, Malta

Om tjänsten

Gaming Trading LTD letar efter en svensktalande kundservicemedarbetare. Du kommer att svara på frågor från kunder på en daglig basis, kontrollera och behandla transaktioner samt arbeta tillsammans med vår marknadsföringsavdelning.

Gaming Trading LTD är ett företag inom onlinecasino med mentaliteten av ett nystartat bolag. Vårt mål är att hålla antalet anställda nere för att behålla fokus, motivation och innovation högt, detta gör att vi kan fortsätta utveckla våra webbsidor effektivt. Vi är för närvarande 9 personer som jobbar i Malta. Vi erbjuder speltjänster online som är både roliga och säkra. Ansvarigt spelande är något som många spelbolag har anammat, men GTL har skapat en miljö där spelare själva kontrollerar sitt spelande genom spelarnivåer och flera insats-, insättnings- och förlustgränser.

Kontoret finns på Malta och kandidaten ska vara bosatt i Malta eller vara tillgänglig att flytta dit.

Arbetsbeskrivning:

- Visa förstklassig kundservice, representera företaget i alla kundkontakter och ge bästa möjliga service via e-post och chatt.

- Svara på kundernas frågor och lösa problem i tid och på ett professionellt sätt.

- Klargöra för kunderna bolagets användarvillkor när det behövs.

- Hjälpa kunder med pågående marknadsföringskampanjer.

- Eskalera och följa upp pågående fall vid behov.

- Behandla uttag enligt företagets rutiner och se till att dessa betalas i tid.

- Övervakning kundernas insättningar.

- Övervakning och identifiering av misstänksamma aktiviteter och bedrägerier.

- Bistå i utredningar i samband med bedrägeri vid behov.

- Bedöma potentiella riskområden och flagga sådana frågor så att rätt åtgärd vidtas.

- Ha ett nära samarbete med den tekniska avdelningen och support teamledaren för att lösa kundernas problem, förbättra system och processer.

Du som ansöker:

- Måste tala flytande Svenska på modersmålsnivå och tala utmärkt Engelska.

Att också kunna tala flytande Norska eller annat språk kommer att vara högt eftertraktat.

- Ha utmärkt skriftlig och muntlig kommunikation.

- Ska kunna skriva snabbt på tangentbord.

- Är dynamisk, självdriven, proaktiv lagspelare som är villig att ta företaget till nästa nivå.

- Ska kunna jobba flexibla arbetstider (helger och kvällspass).

- Ha utmärkt tidshanteringskunskaper och följsamhet till schema.

- Har förmåga att arbeta i en utmanande miljö och kunna anpassa sig till förändringar.

- Ha förmåga att göra flera saker samtidigt, har klart tänkande och en problemlösande attityd.

Erfarenheter från liknande tidigare roller är en fördel, men att ha viljan att lära sig nya färdigheter och utvecklas är avgörande då en person inte ansvarar för endast en roll.

Utbildning inför arbetsuppgifterna kommer att vara mellan 1-3 veckor, beroende på din tidigare erfarenhet.

Berätta gärna om du har ett specialistområde som kan vara fördelaktigt för ett onlineföretag. T.ex. om det är IT, SEO, HR, juridik, kontorsassistent, etc.

Intervjuer kommer att ske rullande. Du kan ansöka om den här rollen så länge den finns på sidan.

Publicerad den

27-03-2024

Extra information

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Annan, Grundskola, Gymnasium, Universitet/Högskolestudier, Yrkesutbildning
Ort
Sliema, Malta
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren)
Typ av jobb
Marknadsföring / PR, Kundservice / Call center, Online marketing
Körkort önskas
Nej
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Ja
Språk
Engelska, Norska, Svenska