Customer Experience Manager i Växjö
Letar du efter ett utmanande jobb som Customer Experience Manager? Läs vidare!
Om tjänsten
Elgiganten V\u00e4xj\u00f6 s\u00f6ker vikarierande Customer Experience Manager
Elgiganten \u00e4r Sveriges ledande \u00e5terf\u00f6rs\u00e4ljare av hemelektronik, vitvaror och k\u00f6k. Vi har i dag n\u00e4rmare 3 400 anst\u00e4llda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus \u00f6ver hela landet. Som anst\u00e4lld p\u00e5 Elgiganten \u00e4r du en del av n\u00e5got mycket st\u00f6rre och verksamheten utg\u00f6rs av flera viktiga funktioner s\u00e5som varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtj\u00e4nst. \u00a0Bli en del av oss och var med p\u00e5 v\u00e5r framg\u00e5ng!
\u00c4lskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse och att leda andra? Vi s\u00f6ker nu en kundservicedriven Customer Experience Manager med ledarf\u00f6rm\u00e5ga och en stor vilja att st\u00e4ndigt utveckla sig sj\u00e4lv och andra.
Att arbeta p\u00e5 Elgiganten \u00e4r b\u00e5de roligt, utmanande och fartfyllt. Det \u00e4r inte bara v\u00e5rt gemensamma intresse f\u00f6r det vi s\u00e4ljer som binder oss samman. H\u00e4r finner du m\u00e4nniskor \u2013 var och en med ett hj\u00e4rta f\u00f6r elektronik och en \u00e4kta vilja att hj\u00e4lpa andra hitta gl\u00e4djen i den magiska v\u00e4rlden av teknik. Din huvuduppgift som Customer Experience Manager \u00e4r att n\u00e4rvara i det dagliga arbetet med fokus p\u00e5 att vi har ett bra bem\u00f6tande d\u00e4r kunden blir erbjuden r\u00e4tt l\u00f6sningar f\u00f6r deras behov, korta k\u00f6tider samt har en h\u00f6g varuhusstandard samtidigt som du utvecklar, f\u00f6ljer upp och coachar dina medarbetare. Du \u00e4r en del av varuhusets lokala ledningsgrupp och ut\u00f6ver personalansvaret \u00f6ver ditt team ansvarar du tillsammans med resterande ledningsgruppsmedlemmar f\u00f6r den totala verksamheten och varuhusets resultat.\u00a0
Din roll som Customer Experience Manager
Vem \u00e4r du?
Vi ser att du
- Har en god kommunikations- och ledarf\u00f6rm\u00e5ga
- Kan skapa och uppr\u00e4tth\u00e5lla en teamkultur som pr\u00e4glas av samarbete och arbetsgl\u00e4dje
- \u00c4r aff\u00e4rsinriktad och resultatdriven med kunden i fokus
- \u00c4r uppm\u00e4rksam p\u00e5 detaljer och har f\u00f6rm\u00e5ga att skapa struktur
- \u00c4r engagerad, ansvarstagande och har en vilja att g\u00f6ra ditt b\u00e4sta
- \u00c4r proaktiv och l\u00f6sningsorienterad
Rollen som Customer Experience Manager kr\u00e4ver minst 3 \u00e5rs erfarenhet av kundservice och f\u00f6rst\u00e5else i drift och ledning i en butikskedja. Du har erfarenhet av f\u00f6rs\u00e4ljning med goda resultat, \u00e4r van att ta yrkesm\u00e4ssigt ansvar och \u00e4r verksamhetsn\u00e4ra som person.
Vilka \u00e4r vi?
Win Together, Play Together, Grow Together\u00a0
and be\u00a0Different Together.
Publicerad den
26-07-2025
Extra information
- Status
- Öppen
- Önskad utbildningsnivå
- Grundskola
- Ort
- Växjö
- Typ av kontrakt
- Heltidsjobb (erfaren)
- Körkort önskas
- Nej
- Tillgång till bil önskas
- Nej
- Personligt brev krävs
- Nej
- Språk
- Svenska
Få liknande jobberbjudanden via mail
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!