Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA. Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång. Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna.
Inom B2B erbjuder Tele2 företag och offentliga verksamheter på den svenska marknaden produkter och tjänster inom mobil- och fasttelefoni, datakommunikation och växellösningar.
Det här är jobbet
Vi söker en genuint driven, kommunikativ och kundorienterad Inhouse Account Manager till vårt erfarna team i Malmö. Vi vill ge våra kunder en upplevelse i världsklass och är övertygade om att nöjdast kunder ger starkast tillväxt. Är det dig vi letar efter?
Som Inhouse Account Manager kommer du via telefon att hjälpa företag inom SME-segmentet att få en bättre kommunikationslösning med Tele2s produkter. Du bearbetar och utvecklar befintliga kunder, prospekterar nya kunder och kontaktar varma leads. Vidare arbetar du mot tydligt uppsatta mål och utvecklar dina kundkontakter självständigt. Du kommer att ha en viktig roll för oss på Tele2 som vår röst ut till våra företagskunder.
Det här är vad du har
Vi söker dig som har ett starkt driv och en vilja att alltid prestera samt förstår innebörden av ett gediget arbete. Vi tror att din inställning och ditt engagemang kommer vara en nyckel till hur du kommer att lyckas i din roll. Kvalitet är något som vi efterfrågar och premierar, med kvalitet kommer vi få lojala och återkommande kunder och därmed större tillväxt. Då tjänsten innebär flera kontaktytor är det viktigt att du är duktig på att kommunicera och på att knyta långsiktiga relationer. Tidigare erfarenhet av försäljning är ett krav.
Du är rätt för oss om du:
Det är meriterande om du:
Vi erbjuder dig:
Vi vet att nyckeln till framgång är kunskap, engagemang, en trivsam arbetsmiljö och en möjlighet att utvecklas. Vi kommer att kunna erbjuda dig en tydlig och spännande karriärstrappa som du kan påverka i stor utsträckning. Hos oss får du vara med och påverka arbetet med att ge våra kunder den bästa kundupplevelsen. Tele2 arbetar aktivt med att utveckla och stötta sina medarbetare genom kontinuerlig coaching och utbildning. Vi som redan arbetar på Tele2 är ambitiösa, positiva och arbetar mot tydliga mål.
Hos Tele2 får du också…
Det som ständigt driver vårt företag framåt och som är din nyckel till framgång hos oss är vår unika företagskultur ”The Tele2 Way”. Kulturen bygger på våra värderingar – Flexible, Open, Challenge, Action, Cost Conscious och Quality. Din specifika yrkeskompetens är lika betydelsefull som att du kan agera enligt ”The Tele2 Way”.
I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet. Du kommer att i början av din anställning genomgå en teoretisk och praktisk introduktion och efterhand få personlig utveckling av din försäljningschef med tydliga aktivitets- och målbilder. Resor inom tjänsten till huvudkontoret i Kista/Stockholm förekommer.
Tjänsten är placerad på Tele2’s kontor i Malmö. Tjänsten är på heltid, vardagar kl. 08.00-16:30. Fast månadslön plus provision med goda förtjänstmöjligheter.
Välkommen med din ansökan idag! Urval sker löpande.
26-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!