Dialect Sverige AB levererar IT- och telekommunikation och hittar alltid de bästa lösningarna så att du kan arbeta bäst där du är. Vi ser till att allt kan fungera ihop - oavsett tid, plats och lösning. Utöver våra integrerade lösningar erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster. Lösningarna innefattar bland annat mobil- och traditionell telefoni, dokument- och datatjänster, mötestjänster, installation och support. Med stort engagemang och brett kunnande kan vi ta ansvar för helheten. Vi står också oberoende av marknadens leverantörer och operatörer. Dialect koncernen inklusive franchisetagarna omsatte över 1 miljard kronor 2016 och har cirka 200 anställda.
I rollen som projektledare har du ett övergripande ansvar för att koordinera och säkerställa kvalitativa leveranser av Dialects centrala tjänster.
Din vardag kommer att bestå av granskning och informationssamling kring inkomna beställningar.
Efter att du satt samman helheten ser du till att driftsättning sköts och följer sedan upp med kunder och eventuell testning. Du ansvarar även för att säkerställa att fakturering initierats och att leveranserna är korrekta och stämmer överens med det som är beställt.
I leveranskoordinatorrollen ansvarar du för vidare administration av våra centrala och lokala tjänster, att datakvalitet i avtal/finansavtal och kontraktshantering är korrekt och stämmer överens med vad kunden beställt. Ett varierande arbete som kräver att du är drivande, ansvarstagande, social och flexibel. Rollen förutsätter att du gillar eget ansvar, tekniska lösningar och kundfokus. Du kommer ha mycket kontakt med leverantörer och samarbetspartners, ibland med kunder men främst internt med våra säljare.
Dina arbetsuppgifter kommer att vara följande:
Are you the perfect candidate? Click the button 'apply now' and we'll contact you as soon as possible!
08-04-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!