Inaktiv platsannons

Innesäljarroll på e-Boks i Stockholm

e-Boks är Nordens ledande digitala partner inom säker digital kundkommunikation och digital hantering av dokument till över 13 miljoner nordiska användare och över 30 000 avsändarföretag. e-Boks startades 2001 - förutom Danmark finns det även verksamhet i Norge och Sverige. Vår tillväxt är aggressiv och återspeglar visionen om att vara den ledande digitala infrastrukturen i Norden. e-Boks upplever stark tillväxt och ökad efterfrågan på våra digitaliseringstjänster både hos våra befintliga kunder och nya kunder runtom hela Norden. Som en del av den här tillväxten söker vi nu en intern försäljningsrepresentant för vårt kontor i Stockholm.

Mellan 125.00SEK och 175.00SEK per timme

Arbetsbeskrivning:

Vi förväntar dig som intern försäljningsrepresentant att ha erfarenhet och god kunskap om försäljning inom IT programvara och IT-lösningar. Av personliga egenskaper värderar vi oberoende, tar ansvar för dina uppgifter, är robust, strukturerad, har en vinnande instinkt och känsla av kundbehov, är flitig, öppen och utåtriktad samt har ett sinne för humor.


Du kommer att vara en del av ett litet team och i samarbete med vår Country Manager planerar de dagliga uppgifterna tillsammans. Som intern försäljningsrepresentant rapporterar du till vår landschef i Sverige.

Dina uppgifter innefattar:

• Skapa nyförsäljning där du hanterar in / ut och utgående kundsamtal

• Förstå kundens behov och krav

• Omfördela relevanta leads till försäljning

• Boka kundmöten för utesäljare

• Rapportera pågående aktiviteter och resultat

• Annat försäljningsarbete efter behov 

Vad vi erbjuder:

Anställning i en professionell och inspirerande arbetsmiljö där prestanda och samarbete är viktiga delar. Du kommer att ingå i ett team av skickliga och engagerade kollegor, där kvalitet och kundtillfredsställelse är helt avgörande. Samarbetsformen kännetecknas av flexibilitet och förtroende.

Vi har ett gott humör och en informell samtalston, och vi lägger stor vikt vid professionell coachning, kunskapsdelning och gott samarbete som en del av vardagen. Det är viktigt att alla bidrar till en bra arbetsmiljö - och bidrar till att skapa en bra kultur i e-Boks.


Det kommer att finnas en god möjlighet att utveckla och utnyttja din professionella och personliga potential, en fantastisk utsikt över Humlegården och en lön som matchar kraven på jobbet.

Förväntad arbetstid kommer vara ca. 10-15 timmar per vecka, som planeras löpande efter överenskommelse.

Vad vi ber om:

  • Påbörjat kandidatutbildning
  • Erfarenhet från någon form av försäljning
  • Helst har du påbörjat en magisterexamen - eller har annan högre utbildning.
  • Goda språkkunskaper på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt

Ha följande personliga färdigheter:

  • Bra försäljningsförmåga och en vinnande instinkt som driver dig att göra ditt bästa
  • Bra kommunikationsförmåga
  • Ha en önskan att lära sig nytt
  • Är nyfiken, visar god bedömning och betonar förtroende för din omgivning och dig själv.
  • Ansök

    Är du den bästa kandidaten? Klicka på 'Ansök nu' så kommer vi att kontakta dig snarast!

    Publicerad den

    27-03-2024

    Extra information

    Status
    Stängd
    Önskad utbildningsnivå
    Grundskola, Gymnasium, Universitet/Högskolestudier
    Ort
    Stockholm
    Typ av kontrakt
    Extrajobb
    Löneindikation
    Mellan 125.00SEK och 175.00SEK per timme
    Ansvarig för
    Kundkontakter
    Typ av jobb
    Försäljning / Inköp, Kundservice / Call center
    Körkort önskas
    Nej
    Tillgång till bil önskas
    Nej
    Personligt brev krävs
    Nej
    Språk
    Svenska

    Stockholm | Försäljning / Inköp | Kundservice / Call Center | Jobb för kundservicemedarbetare | Extrajobb | Grundskola | Gymnasium | Universitet/Högskolestudier