Inaktiv platsannons

Account Manager/Säljare - bemanning & lokalvård (B2B) i Stockholm

Bli en del av vårt fina team! Kundia befinner sig i en expanderingsfas och söker nu vår nästa medarbetare som vill vara med och växa i vårt nära sammansvetsade team i Stockholm. Vi är ett litet team och söker en person som vill växa i rollen som säljare/account manager tillsammans med oss. För att trivas hos oss gillar du att ta mycket ansvar, arbeta i en personlig miljö mitt i Stockholm City och har stora drömmar och idéer om att växa.

40 timmar per vecka
Mellan 25,000SEK och 35,000SEK Lön

Arbetsbeskrivning:

I rollen som Account Manager kommer du genom budget och totalansvar ta in och vårda dina konton på lång sikt genom en noggrann plan för varje kund. Kontakten med kunden och försäljningen sker via telefon och kundmöten där man genom högt tempo bokar sina möten själv. I arbetsuppgifterna ingår hela försäljningsprocessen från nykundsbearbetning via mail och telefon, bokning av möte och genomförd behovsanalys till upprättande av offerter, uppföljning samt avslut. Du kommer bygga en egen portfölj där företagen är i storleksordningen 25-500 anställda. Du arbetar självständigt samtidigt som du alltid ingår i projekt tillsammans med marknad- och kommunikationsansvarig samt VD w d d

Vad vi erbjuder:

  • Att jobba mitt i city med en personlig och varm arbetsmiljö
  • Att ständigt utvecklas och ta vara på utbildningsmöjligheter
  • Att dela en god arbetsmoral med teamet och ha en entreprenörsanda
  • Att jobba i ett litet och nära team
  • VD-samtal med feedback varje vecka
  • Mycket frihet under ansvar
  • Att man får vara med och utveckla en organisation
  • Att vara en del av ett familjeföretag med tradition, där människorna i organisationen är vårt hjärta!
  • Fast lön, 25 000 - 35 000 + provision

Vad vi ber om:

  • Avslutad gymnasieutbildning Högskoleutbildning inom ekonomi, försäljning eller liknande (meriterande)
  • Är mycket noggrann, ansvarsfull och proaktiv med ett genuint intresse för långa kundrelationer och försäljning
  • Genererar positiv energi
  • Vi söker någon som tillsammans med oss bygger upp en tjänst, roll och rutiner
  • Du älskar försäljning och arbetar systematiskt
  • Har erfarenhet av försäljning sedan tidigare
  • Är självgående, ödmjuk och tar eget ansvar samtidigt som du gillar att jobba i team
  • Har körkort (meriterande)
  • Kommunicerar flytande på svenska och engelska i tal och skrift
  • Vidare är du ansvarstagande, varm och ödmjuk samt trivs i en roll där du har chans att påverka din vardag
  • Branscherfarenhet av Facility Managment och Bemanning (meriterande)

Ansök

Kundia tar kontakt med samtliga sökande och bokar in intervjuer löpande. Urval sker löpande och där vi ser fram emot att ta del av din ansökan så snart som möjligt.

Publicerad den

26-03-2024

Extra information

Kort om Kundia:

Kundia erbjuder företag helhetslösningar inom Facility Management där vi samordnar flera servicetjänster för ökad effektivitet. Kundia står för service och kvalitet och agerar som både städfirma och bemanningsföretag. Vi erbjuder tjänster inom lokalvård, kontorsstädning, flyttstädning, golvvård, fönsterputs, mattvätt och storstädning. Vi erbjuder även flera typer av kontorstjänster som bemanning, rekrytering, inköp av kontorsmaterial och tillhandahållning av frukt, kaffe, drycker och växter.

Status
Stängd
Önskad utbildningsnivå
Universitet/Högskolestudier
Ort
Stockholm
Antal timmar per vecka
40
Typ av kontrakt
Heltidsjobb (förstajobb), Heltidsjobb (erfaren)
Löneindikation
Mellan 25,000SEK och 35,000SEK Lön
Ansvarig för
Hantera kundkonton
Typ av jobb
Försäljning / Inköp, Kundservice / Call center
Körkort önskas
Ja
Tillgång till bil önskas
Nej
Personligt brev krävs
Ja
Språk
Svenska

Stockholm | Försäljning / Inköp | Kundservice / Call Center | Heltidsjobb (förstajobb) | Heltidsjobb (erfaren) | Universitet/Högskolestudier