Vi på Dagab bidrar till att öka butikernas försäljning och lönsamhet genom effektiva, miljövänliga och kundanpassade logistiklösningar. Vårt uppdrag är att se till att butiken får rätt varor, på rätt sätt och i rätt tid. Alla vi som jobbar på Dagab gör en viktig insats: om rätt kolli plockas så hittar våra kunder fräscha varor i hyllan.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som arbets- och transportledare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att:
Erfarenhet och kunskaper
Du som söker denna tjänst skall vara ansvarskännande, ha en egen vilja och ett eget driv att utveckla samtliga delar inom beskrivet ansvarsområde. Du skall ha god analytisk förmåga, vara strukturerad i ditt sätt att arbeta, ha lätt för att samarbeta med andra och vara ärlig. Vidare bör du ha erfarenhet från att leda personal samt vara tydlig och kommunikativ. Du ska ha god datorvana och erfarenhet av logistik.
Utbildning och certifikat
25-03-2024
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!