Som säljare/administratör hos oss på RAFZ Kontorsmöbler kommer dina arbetsuppgifter variera. Din huvudsakliga uppgift är att sköta delar av kundkontakten, försäljningen och olika administrativa delar. Detta kan innefatta uppgifter som att svara i telefon och mejl, fotografera varor, skriva annonser och andra administrativa uppgifter.
Vi behöver dig med engagemang och god arbetsvilja. Din känsla för effektiv kommunikation och ditt självgående sätt att arbeta på väger tyngre än ett långt CV. Vi värdesätter att du trivs i en varierande roll som ibland håller ett högt tempo. Att kunna formulera sig väl i svenska är ett krav då du ska kunna upprätthålla en effektiv och välformulerad kontakt med kunderna.
Är du den bästa kandidaten? Klicka på 'Ansök nu' så kommer vi att kontakta dig snarast!
26-03-2024
Vårt kontor är beläget i Vallentuna utanför Stockholm. Lön förhandlas under intervjun.
Ange nedan vart du önskar arbeta och glöm inte bort att ange din e-postadress!